Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-05, 00:52   #205
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Nå var jeg 100 % sikker på at du Ziggy hadde levd etter Kwasniewskis prinsipper en god stund - også lette jeg etter et sted hvor du kanskje hadde skrevet litt om det.... og så finner jeg isteden et innlegg fra rundtdomkring 14. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Du Iset, vet du hvor man får tak i boken til Kwasniewski(på engelsk, ikke polsk..)? Har hørt om teoriene hans, men ikke funnet boka noen steder....

Så nå ble jeg skikkelig nyskjerrig. Åssen i all verden har du klart å sette deg så godt inn i filosofien på så kort tid ?? Det er ikke mindre enn enormt imponerende !!

Er det noe vi vil ha forska på er det altså bar å sende deg ei bok, - så er du igang ??

*nille rusler imponert i seng*