Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 17:56   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: litt morsomt å handle i dag

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Var innom Cubus og fant en knallfin kjole og jakke i henholdsvis str 40 (!!!!!) og 42 (!!!!!!) SOM PASSET MEG SOM ET SKUDD!!!

Herregud det må være noe galt med størrelsene der i år for jeg kan ikke huske sist jeg passet noe i 40/42... Er cubus store i størrelsene?

Jaja moro var det ihvertfall selv om gildet ble noen kroner mer enn jeg hadde tenkt :knegg: Lommeboka hyler og det er enda en uke til lønning. Jaja skal kose meg meg ny kjole og belte jeg. Fant nemlig et belte som passet i en annen butikk (belter er dyrt!). Har ikke eid et belte som passer siden ungdomsskolen..

Tror mannen syntes jeg var fin da jeg viste meg frem i dag *stolt*

Kos deg glugg med ny fin kjole og en beundrende mann!