Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-11, 06:20   #4
blond&bli
Juniormedlem

blond&bli sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Sortland
blond&bli er på en erverdig vei

Sv: Høres dette OK ut ?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Syns det der så ut som lite mat jeg, for ikke å snakke om lite variert hvis du pleier å spise det samme til 2 av dagens 3 måltider.. Eller spiser du veldig mye middag? Hvis du eter maks 1000-1200 kcal om dagen som det ser ut som for meg, er vel partystoppere neppe noe du trenger å bekymre deg så alt for mye for på dette tidspunkt. Men ja, er uansett en fordel å få karbene sine fra andre kilder enn syltetøy

Tjaa, det er klart det varierer, men det går ofte i de samme matvarene når det gjelder frokost og kvelds. Middagen er variert, liker og lage fisk og diverse kjøttretter. Er ganske fersk på kjøkkenet, har nettopp flyttet hjemmefra til kjæresten min Så jeg blir bare bedre og bedre på kjøkkenet for hver dag som går, siden jeg lager all mat fra bunnen Så er det så bra at jeg kan lage middag til både meg og typen, det er ikke så morsomt å lage en hel middag kun til seg selv..

Ja tenkte meg det! Skal kutte det ut, kan for eksempel unne meg det på lørdager, da blir det kanskje mere spesielt og at jeg ikke går lei av det

Lite mat sier du... Tja det varierer sånn fra dag til dag. Klart måltidene blir større siden jeg kun spiser frokost,middag og kvelds. Dropper tilogmed kvelds også, men kun hvis jeg har spist ekstra til middag. Syns ordningen er ganske grei, er oppe så tidlig om morgenen, så er jeg ikke hjemme før klokken er rundt 17.00 og da er det jo nesten kveld uansett