Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-05, 11:05   #10
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Metformin og matlyst...

akkurat nå er jeg faktisk veldig flink (bortsett fra mengden da) det "værste" er vell litt lindbergbrød(1-2skiver de dagene jeg er på jobb), og at jeg spiste en bitteliten potet på fredag (ca på størrelse med et egg) ellers går det på cc med litt eple og mandler eller en youplait 0,1% med kruskakli til frokost, salat eller noe slikt når jeg er hjemme til lunsj (evt lindbergbrød på jobb) og kjøtt, kylling, fisk med grønsaker til middag. Jeg drikker vann til måltidene og av og til en kopp te. I det siste har jeg kanskje spist to av de måltidene i løpet av dagen...

Har tatt to metformin siden torsdag, og tenkte å prøve tre igjenn i dag for å se om det er noe forskjell

må si at jeg alltid har spist lite da, men ikke på denne måten. før så har jeg sluttet å spise for at jeg ikke liker å være mett, men nå greier jeg ikke tanken på mat engang...