Sv: Hvor mye betyr vekten din for selvtilliten din?
Opprinnelig lagt inn av rut311, her.
Skulle ønske jeg kunne gi f, men det klarer jeg altså ikke. Jeg burer meg gjerne inne dersom jeg merker at klærne strammer en dag. Jeg går tilogmed hjem fra sosiale ting hvis jeg ikke føler meg vel. Nå har jeg komplekser i forhold til et veldig tynt hår også, som også holder meg hjemme noen dager.
Men - nå har jeg passert -20 kg, og jeg kan ikke si at jeg er noe lykkeligere nå. Selvfølgelig er det lettere å gå og holde følge, men jeg føler jeg har samme problemer iforhold til å finne klær, f.eks.
Men ja - selvtilliten i forhold til å putte i seg mat "offentlig" er betydelig økt. Nå sulter jeg meg ikke hos andre, for så å overspise når jeg kommer hjem. (Tar seff med knekkebrød til å legge pålegg på hos andre)
Huffda. Bra du ikke faster hos venner og er supersulten når du kommer hjem og da overspiser. DEt må jo bare føles fælt. Lavkarbo-kjeks/knekkebrød, ost eller nøtter, ferdigkokte egg ellerferdigstekt kjøttbit kan også taes med i en boks til venner etc. Angående håret, hva med å gå med hettegenser? Eller kjøpe extensions? Det er råmange hollywoodstjerner som har innsydd hår for å få det tykkere. Har man tynt hår er det gjerne finest når det er kort. Da ser det mindre tynt ut.
|