Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-11, 17:44   #28
ToreH
Gjest

Sv: Hvor mye betyr vekten din for selvtilliten din?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva med å godta at dette er det håret man har fått, og at det faktisk har null å si for om man er en god eller dårlig person? Og være taknemlig for at man faktisk har hår all den tid det finnes en haug med mennesker som av forsskjellige grunner ikke har det?!

Dere som blir hjemme fordi klærne strammer, eller har en dårlig hår dag eller hva som helst. Hva gjør dere den dagen noe virkelig alvorlig rammer? hva om dere får et stort arr i hele ansiktet, mister en arm eller et bein, eller håret?

Dette handler ikke om man er en god eller dårlig person Carisma. Vi lar oss alle påvirke av ytre eller indre omstendigheter, noen i mer eller mindre grad enn andre.

Det at andre har det verre skal ikke ta fra de retten til å føle om seg selv.....

Hva så om de blir syke? De er jo ikke syke akkurat nå? Javel, den tid den sorg. Det fratar ikke meg retten til å irritere meg over ting som betyr mye for meg.

Det er lov å a en dårlig dag/periode/la seg påvirke selv om det finnes utrolig mye sult, fattigdom og nød ellers i verden, og å gi uttrykk for at man ikke føler seg bra.

Svar med sitat