Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-11, 18:32   #14
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Wooooooow så flink du er. Hvor mye skal du ned da? Gratulerer du er super flink.

Jeg er i gang igjen med ketose, men føler at denne uken stagnerer det helt. Jeg som håpet på å nå 76 til jul. Jaja jeg gir meg ikke. Skal fortsette til lillejulaften så skal jeg slakke litt i juleuka for så å gå ned igjen etterpå. Jeg vil ned til 70. Det er mitt aller aller siste mål.

Tusen takk Newstart Ja, som du så etterpå, skal jeg ned 40 kg totalt. Men fortsetter det i dette tempoet (noe jeg tviler på) så får jeg en mye lettere sommer enn tidligere Jeg håper huden følger med, hehe. Lykke til med med å nå 70 kg du også!! Det er bare å ta en dag av gangen!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Beklager det står jo på tickeren din hvor mye du har igjen. Husk at huden skal følge med å resten av kroppen. Hihi. Stå på!!!!