Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-11, 20:04   #250
runnmensunn
Medlem

runnmensunn sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen

Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.

Takk!
Snikveide meg i dag, 74,2, ingen endring siden søndag (forsinket veiedag forrige uke pga reise). Ser flere steder at det gjerne stopper opp etter fire uker - har dere erfaringer med det? Men det spørs om ikke Nannah må ta skylden for dette - og all smør og ost som kom på toppen av knekkebrødene!
Dessuten har jeg ikke rukket trening denne uka, skal prøve i dag!

Det jeg har lært meg i denne livsstilen er tålmodighet . Siden oppstart for litt over et halvt år siden har jeg gått ned 10 kg. Det er ikke mye sammenlignet med mange andre her. Nå har jeg hatt noen utskeielser så det har noe av skylden men tror også det skyldes at jeg ikke er veldig overvektig, og det er jo heller ikke du. Tror ikke du vil ¨rase¨ ned i vekt pga av det. De siste måneden har det gått utrolig tregt, men det er bare til å holde ut. Gleder meg litt til jula er over, kjenner at motivasjonen ikke er helt på topp. Men jeg har bestemt meg for å fortsette i dette forumet selv om jeg skeier litt ut i blant. Og i januar er det ¨harde¨ tak, lurte litt på om jeg skulle prøve Atkins induksjon for å få fart i sakene...hmmm

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat