Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-11, 21:35   #9
blond&bli
Juniormedlem

blond&bli sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Sortland
blond&bli er på en erverdig vei

Sv: Høres dette OK ut ?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Er ikke noe i veien for å spise få måltider eller variere inntaket fra dag til dag, så lenge det ikke går så alt for mye i minus i gjennomsnitt. Ofte sier kroppen ifra selv hvis det skjer, enten i form av skikkelig matkick eller at vekta blir urikkelig, så kan være greit å ha i bakhodet at det sjelden lønner seg. Ellers så jo dette greit ut så lenge du passer på å spise nok, blir ofte mer variasjon i kosten også etterhvert som man får prøvd ut litt av hvert ja

Uansett er det vanskelig å gi en fasit på hvordan det er riktig å spise, så du må nesten se det litt an selv også. Så lenge vekta går den veien du vil og energien er bra, er jo det gode tegn på at du gjør ting rett!

Det er veldig variert, iblant spiser jeg mindre, men ofte så er jeg så sulten når jeg kommer hjem etter en lang dag at jeg spiser meg veeeldig mett. Men syns det er så godt å spise når man er sulten, høydepunktet på dagen, hehe

Mener ikke at jeg spiser så mye at jeg sprekker, men spiser en hel tallerken med mat, ikke mer ikke mindre å da er jeg stappmett Spiser så mektig mat i tillegg, så en hel tallerken gjør meg veldig mett.

Ja tiden får vise om jeg spiser "rett", er nettopp begynt så er vanskelig og si. Men skal prøve det der med å prøve ut ting i noen uker og funker de ikke så kutter jeg det ut, også videre.

Takk for svar