Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 01:08   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Moderator tåler ikke velbegrunnet kritikk?

Det var helt klart mange fjasete svar i tråden din. Men du må jo nesten se selv på hvordan du adresserer det du mener er spørrende. Det lå ganske mye føring i retorikken din, men det vet du sikkert selv.
At du ikke selv ønsker å innta informasjon, som f.eks lese litt forskning, fagbøker etc på emnet, men foretrekker å melde deg inn på et lavkarboforum og starte karrieren med litt mild hets og kamuflere det som spørsmål er jo i all hovedsak ditt problem.

Nå var ikke jeg den moderatoren som tok meg av tråden din, men vi gjør sjelden noe uten grunn her. Jeg kan på ingen måte se at det var så mye som en promille av fruktbarhet i den.

Du står fritt til å stille spørsmålene på nytt, men det kan kanskje være en idé å ha den ydmykheten en person som mangler den helt grunnleggende kunnskapen på området når du formulerer deg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat