Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 13:18   #13
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Moderator tåler ikke velbegrunnet kritikk?

En viss innsikt i problemstillingen hadde jo ikke vært så synd å ta med, TS. Men at de som har mye å gå ned gjerne har prøvd "alt" (inkludert "spise mindre og trene mer") før uten hell hadde kanskje vært lurt for TS å ta inn over seg. Vi er alle forskjellige og ikke alles kropper responderer likt. Og det er søren så irriterende med de som "kan spise hva de vil og aldri legger på seg et gram"...jepp, misunnelig!

Å begynne i den enden med spørsmålet ble å pisse i lovart. Derav kontant trollstempel i panna og vill krangling.

Hvis du har et ærlig å redelig spørsmål, prøv å spørre på en hyggelig og imøtekommende måte. Ikke med b*tchfinger og kneis i nakken...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat