Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 15:01   #9
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Er den grei meny ? HELP

Opprinnelig lagt inn av Lallo, her.

Skal prøve å slutte m amming fra idag, d blir vanskelig for d er so mye kos m amming heheh
takk for alle dere er so flinke til å hjelpe
forresten har tatt en del grønnsaker til frokost og, omelet m brokoli og paprika+++

Jeg hadde nok tviholdt på den ene ammingen, dvs i allefall ikke sluttet pga slankekur, til og med Gro Nylander skal ha uttalt at det er OK å slanke seg når man ammer så lite. Jeg har aldri hørt fraråding av slanking når morsmelk ikke er hovednæringen. Frarådingen jeg har lest om går på fullamming, og det gjør jo ikke du. Den ene ammingen gir barnet en stor dose med nyttige stoffer.

Og ellers, jepp, grønnsaker til alle måltider er lurt. Og husk at agurk stort sett er bare vann og veldig næringsfattig. Pass på at grønnsakene er næringsrike også, ikke bare lave på karber.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat