Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 16:49   #114
andrineandrine
Juniormedlem

andrineandrine sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
andrineandrine er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Denne her var tøff til kun 69,- http://www.coolstuff.no/Snowball-Maker

Åh! Jeg digger den siden, den er kjempebra! Så utrolig mye morsomt der, og så har jeg inntrykket av at det ikke er så veldig mange som vet om den, det er jo alltid praktisk, siden at man kan overraske folk.

Generelt synes jeg at julegaver er ganske vanskelige. Jeg tenker liksom hvert år at jeg skal begynne tidlig, men klarer det aldri. Plutselig er desember der, og plutselig må man gå rundt på stressende handleturer i butikker stappfulle av mennesker alle ute i samme ærend, å finne personlige gaver til venner og kjære! Derfor synes jeg også at det er en god idé å lage gaver selv. En ser ofte hvor mye folk gleder seg over det. Jeg gjør i hvert fall det! Tenkte å strikke litt, men det begynner jo å bli dårlig tid igjen.. Huff.

Fant dette tilbudet på vibrasjonshøytalere (hehe, for et navn) fra Groupon i dag, det har jeg allerede kjøpt til broren min, tror han kommer til å bli glad for de. Kanskje jeg skal kjøpe til flere, vet ikke helt enda Hehe, det er jo en lett løsning, men noen ganger er det jo lurt å gjøre det enkelt for seg selv!

Ellers tenker jeg sånn,
mamma og pappa: 400
Kjæresten: 400-500
Venner: Vil helst lage selv...

andrineandrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat