Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 11:27   #66
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Ja, hva slags treningsmusikk liker du? Jeg er ikke så glad i verken tekno eller metal-musikk, men liker best å trene til diverse pop-slagere av alle slag. Jeg er egentlig ganske altetende... Jeg setter sammen lister i Spotify, har en for sykling/spinning, en for gå-turer og en for styrketrening. Syns de ulike treningsformene krever ulik type musikk og tempo, er mer motiverende å trene hvis musikken passer sånn nogenlunde til det man gjør

I og med at jeg liker å ha litt intensitet i treningen så liker jeg litt tempo i musikken Det får meg til å yte mer. Men tempo finnes jo innen alle sjangre, og min treningssjanger er da metal, siden jeg ikke er glad i trance osv. Men er jeg på gåtur så hører jeg gjerne Rolling Stones eller Robert Plant og bare koser meg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat