Sv: Hva slags benbygning har du ?
Opprinnelig lagt inn av Simba1, her.
Og hvorfor er enkelte så opphengt i denne benbygningen? Som jeg har sagt tidligere (enten i denne tråden eller en som omhandlet samme tema)....det er IKKE skjelettet som tyter ut over bukselinningen (eller muskler for den saks skyld. Jeg har kraftig benbygning og langt over gjennomsnitt muskelmasse (målt på InBody)....meeen det forklarer ikke alt som henger og slenger rundt om kring Hjelper ikke skylde valkene på benbygningen, liksom
Det er vel ikke det man gjør, men det er heller snakk om at noen med en stor ramme (bred benbygning, høres kanskje litt mer adekvat ut enn kraftig/tung, ettersom skjelettet uansett ikke veier særlig mer eller mindre enn 2-4 kilo), og en bred ramme trenger mer kjøtt på seg enn en smal.
Jeg havner et eller annet sted midt i, tipper jeg, da jeg har litt brede skuldre og litt vid ribbekasse (ribbeina mine stikker ut, tross at jeg fortsatt har 6-7 kilo overvekt), mens hoftene er ganske smale, og bein og armer er forholdsvis lange og tynne i forhold til resten av kroppen. Så jeg har vel egentlig verken kraftig eller sped beinbygning, eventuelt begge deler.
Som en "festlig" og egentlig ganske passende sammenligning, pleide søstera mi å kalle meg kjøttbolle med spaghetti. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|