Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 15:25   #135
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Ja ikke sant. Da er han sikkert litt typisk "mann", han ser ikke problemet . Tror nok menn og kvinner er litt forskjellig skrudd sammen når det gjelder slike ting. Men, jeg synes det er mye viktigere at gutta viser oppmerksomhet i hverdagen enn akkurat på julaften. Det er jo så koselig når de kommer hjem med blomster, sjokolade, en ny bok eller andre ting for å viser at de er glad i deg og setter pris på deg. Eller som min mann sier når jeg spør hvorfor, Jeg fikk bare lyst til å glede deg. Kos deg med hverdagsgavene du, og hint så mye du kan om at du hadde satt pris på en litt større oppmerksomhet til jul og bursdag enn en lysestake fra Nille.
Skryt av han og si at han er veldig flink ellers i året, så du vet han greier det til de større anledningene også

Skryt pleier å hjelpe på mye det.......

Oops, ble litt kluss i endringen av innlegget, så første delen står i sitatboksen. Sorry

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat