Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 16:36   #141
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Jeg løser problemet folk måtte ha med mine julegaver med å enkelt å greit publisere en liste på ca. 30-40 ting i alle prisklasser litt før jul :P

...og det forbauser meg like mye hvert år at noen fortsatt presterer å gi meg konfekt til 19,90 fra europris når jeg flere ganger i året gjør det klart at ikke er julegaver.

Jeg er ikke utakknemlig, but REALLY? Kjøp en pose telys istede. Det lyser opp vintermørket.

Hos mamma og pappa får jeg nye bremseklosser og sånn der drit til bilen. Syns det er helt greit iog med at det koster borti 2 tusen spenn, så da kan jeg få det istede for noe annet...jeg trenger faktisk ikke noe, men det er mye jeg har LYST på da...bilen kommer først.

Selv har jeg bestemt at julegaver må tones ned litt. Jada, de skal fortsatt få for noen lapper hver altså, men jeg ser det sånn at om 2-3-4-5 år så skal lillejenta mi også gi julegaver til diverse venner, og det blir ikke for en tyver sånn som det var når jeg var unge...hehe.

Mamma; Spleiselag - vi kjøper snøfreser, brukt
Pappa; Spleiselag på teaterbilletter. Jeg; en sånn der dyr flaske konjakk med gull på
Søster; Makeupkurs - av egen vinning, begynner å irritere meg at disse fjortisene anser most is more som best når de legger mascara og liner, sånn at de bare har EN vipp til slutt...hehe. Laptoppute, hudpleiekit for ung hud fra dermologica.
Bror; Fiskestang
Svigerinne; Deler til "gammeldags jul" fra firkløveren
3 stk nieser; Disney stuff, Manchester United stuff til eldsta
Prinsessa; Vi kommer ikke til å gi henne julegaver i år, vi setter heller inn ekstra penger på konto som vi har bestemt skal være månedlig gesjeft. Hun får ikke noe ut av det i år uansett, og når jeg skriver i babyboken og setter inn bilder så trenger jeg jo heller ikke nevne det, hehe.

I fjor var det slutt på venninnegaver, heldigvis. For til sammen blir dette en god del penger.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat