Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 16:55   #86
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger brukes på mat?

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Tidligere barpike med personalpris litt her og litt der - og gangavstand hjem ;-) Ellers ville det nok blitt ganske mye dyrere. Jeg savner jo pilsen min litt, men det er viktigere for meg at forbrenninga ikke stopper opp, så nå drikker jeg kanskje én gang i måneden.

Tro der eller ei, men det blir faktisk billigere for sambo og meg å reise fra gokk til Dublin å sjalabaise der en langhelg fremfor å ta et par turer på byen her hjemme. Vi har regnet på det flere ganger og en tur til Dublin kommer deff billigst ut. Vi skal kanskje ut i kveld på konsert og regner med at det kommer til å koste 1500-2000 kr.