Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-05, 20:37   #219
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Sitter forøvrig og leser litt i Skaldemans bok her jeg... og er enig i alt som han skriver om...

Kom akkurat nå over en MEGET oppsiktsvekkende opplysning som han refererer til i boka si på side 208-209...

”...Visste du för övrig att man analyserat beläggningen i igenklokkade artärer? Tre fjerdedeler av beläggningen bestod av omättade (!) fetter...”

Har nettop sent han en mail for å få referansen til dette...for DETTE ER DYNAMITT i mine øyne... med tanke på forholdet mellom inntaket av mettet, animalsk fett og umettet, vegetabilsk fett...

HVA???
Da håper jeg innerlig ikke det er de sunne oljene som finnes i frø,nøtter og eller raps og olivenolje som er årsaken.
Og håper du følger opp dette så jeg kan få vite mer.