Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-11, 17:25   #17
elinm
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2011
elinm er på en erverdig vei

Sv: Jeg kapitulerer

Jeg har spist under 25 kh om dagen, og gikk helt bananas med ketosestix, så det er ingen tvil om at jeg spiste "riktig". I begynnelsen spiste jeg ganske mye, fikk i meg mye fett fordi jeg elsker oster, gjerne sammen med creme fraiche og kjøttdeig og chilli. Kunne gumle i meg en halv brie uten problemer. Etter tre uker uten vektnedgang, satte jeg ned kaloriforbruket til 1500, var oppe i 2000 i begynnelsen, men etter to uker på 1500 kcal, gikk jeg altså opp i vekt.

Kroppen min responderte ikke på dietten rett og slett, noe som overrasket meg, for her inne på forumet virker det som om det er opplest og vedtatt at alle går ned i vekt i ketose. Jeg leste for første gang som svar på tråden min at ketose ikke virker så godt på normalvektige.

Jeg trener ikke, og har spist 1200 kcal i tre uker nå, og kuttet ned kh, som poteter pasta og brød. Det funker, gått ned to kg, og har tre kg til å ta av. Jeg veier nå 68 kg og er 1.73.

Jeg har gått ned 9 kg før på Grete Roede etter en graviditet, nå orker jeg ikke den fettløse dietten mer, spiser litt mer fett men ikke mye.

elinm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat HFLC, 25 carb daglig Svar med sitat