Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-11, 19:45   #8
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Overraskende vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Tusen takk for veldig hyggelige svar.

Tarato: Jeg har levd ketogent hele veien. Jeg har prøvd ut ulike ting for å få vekten til å bevege seg når jeg har hatt platåer. Når jeg nå har sett tilbake har mønsteret altså vært at jeg har gått ned i vekt hver høst uavhengig av hva jeg har gjort.

Jeg vil fortsette å leve ketogent da jeg trives veldig godt med det. Fedonsk kosthold fungerer ikke for meg, for mye karb og for lite fett. Dog kan jeg nå unne meg å være litt mindre forsiktig og "streng" siden jeg ikke trenger å gå mer ned i vekt, og fordi jeg har fått så god kontroll på blodsukkeret.

takk for svar Matglad. Jeg setter pris på at du tar deg tid til det. Jeg kan tenke meg å vite sånn ca hvor mange g kh du spiste hver dag? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har holdt meg til ketogen diett lenge, uten særlig resultat. Jeg har en liten "pause" nå, men tenker å komme igang igjen etter jul. Fram til da skal jeg lese meg opp og finne ut mest mulig som kan hjelpe meg Så i den forbindelse er jeg også interessert i å vite om du overhodet ikke spiste annen mat i denne tiden?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat