Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-05, 21:31   #222
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Ja det er du ikke alene om,men etter å ha tenkt meg litt om tror jeg dette er snakk om de skdelige transfettsyrene som finnes i all frityrstekt mat(gatekjøkkenmat)
og det som fantes i margariner og en del andre matvarer.Dessuten omdannes jo karbohydrater til fett også og de legger seg på steder som blodårer osv. Så jeg tar dette litt med ro allikevel

Joda...det er nok flere som gjerne vil ha svar på dette ja...

Holder med deg når det gjelder margarinene og transfettsyrene... men tror også vegetabilske oljer som er varmpresset kan spille en rolle her...

Men samtidig viser jo dette at mettet, animalsk fett på langt nær er den store "dødaren" som vi alle har blitt indoktrinert til å tro på i en årrekke...

Mon tro om dette også ikke kan være gjeldene for mettet, vegetabilsk fett som cocosa m.fl...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat