Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-11, 10:06   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Veldig bra og jeg er også helt enig!
Blir helt kvalm av perspektivet her, ikke klarer å brødfø oss, som bor i verdens rikeste land....
Den andre debatten - gi bøter til folk som gir penger til tiggere ?
Etter at jeg begynte å få litt innsikt i hvem disse rumenske tiggerne egentlig er, hvilket liv de lever, så gir jeg faktisk alltid. Disse menneskene har ingen rettigheter og er helt, absolutt helt nederst på rangstigen av mennesker. Disse menneskene er ikke beskyttet mot åpen rasisme og fordommer engang.
Les informasjonen som frelsesarmeen har skrevet, og slutt og snakk om store illegale tiggerbander. Det kan hende det eksisterer noen sånne, men i det store og hele er dette mennesker som ikke har så mange valg eller rettigheter, noen steder i verden. Som Egon skriver, det handler om medmenneskelighet.

100% enig med deg, Vibeke! Jeg gir ikke hver gang jeg går forbi noen, det kan jeg ikke - men jeg prøver å gi et smil, medmenneskelighet og respekt. Frelsesarmeens rapport er veldig god, anbefales

Og en gang i fjor vinter jeg kom ut av butikken og hadde kjøpt klementiner ga jeg en til en som satt utenfor butikken. Bare det, ikke noen penger - men han ble glad. Som en liten kontrast til BenteR's historie ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat