Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-11, 18:30   #78
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marlykk, her.

Ja.. jeg belønnet ikke meg selv sååå mye galt..trodde jeg.. Men det ble 1/2 eple to dgr etter hv.andre..og fire pannekaker..(det spakte himmelsk godt..
Ble 2-3 pannekaker neste dag og.. Så veide jeg meg torsdag..(har veiedag mandag) vekta pekta 1,7kg opp
Da stramma jeg inn tvert.. Men denne dagen kom alle lystene og det var kjempevanskelig ..Men det gikk bra..fredag litt lettere.. lørdag og i dag.. ingen problem tilb i full ketose.. Helt ok med bare vann nå..
Blir jo spennende med veiing i mårra da.. Men jeg skal ikke fortvile om pila peker litt feil. Jeg vil ned..og går videre med krum hals..
Lykke til alle andre og..

må smile... Et halvt eple... Helt uttrolig egentlig at eple skal være galt! (kanskje det var det Gud mente da han sa at Eva ikke skulle spise eplet?)