Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-11, 08:43   #9
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Sukker utvider magesekken

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Dette er også omtalt som næringsstoffspesifikk metthet. På samme måte kunne du nok klart å få i deg noe fett etter å ha spist mye karbohydrater.

Det speskuleres i om dette er kroppen sin måte å sørge for et variert kosthold på. Når du har spist nok av en ting, vil du ikke orke så mye mer av den, men du kan likevel fint få i deg noe annet, f.eks. dessert...

Åja - det er det som skjer når jeg spiser potetgull til ikke å orke mer for så å gå løs på sjokoladen til jeg ikke orker mer ... og spiser da litt mer potetgull... osv osv osv...