Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-11, 21:29   #5
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lov å kose seg litt i julen?

Det hele er i grunn en avveiningssak den enkelte må ta, tenker jeg. Du kan risikere å gå opp noen kilo, men du rekker ikke gå opp mange kilo fett på en dag, det er hovedsaklig bare vann. For noen er det ubehagelig å komme tilbake i ketose, om du spiser ketogent, men ikke for alle.

Jeg har tenkt å spise det jeg vil i jula egentlig. For meg er lavkarbo en livsstil og sånn jeg har tenkt å spise resten av mitt liv. Da er det ikke en uke i jula og en på sommeren som teller. Jeg kommer til å gå opp noen kilo, det gjorde jeg i fjor og-men de var borte på noen dager, og jeg er beredt på det samme i år. Jeg har fortsatt mange kilo å gå ned, men de blir ikke borte uansett hvor streng jeg, mest sannsynlig stress som stopper det opp.