Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 11:16   #30
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Norsk "biggest loser"?

Jeg liker ikke programmet og ser derfor ikke på det etter å ha fått med meg 4-5 episoder tidlig da de begynte med slike. Men det er folk som liker å se på det og folk som vil delta i det - og de som deltar får medisinsk oppfølging som ikke står tilbake noe for standard helsetilbud. Så jeg har vel insett at sånn sett så er det ikke så verst for de som ønsker å være deltakere...

Men subjektivt sett synes jeg det er dårlig TV og opplegget hadde ikke passet min personlighet i det hele tatt. Skulle jeg være med på noe av den type programmer så måtte det være mer en-til-en opplegg, ikke en slankekonkurranse mot andre. Noen som husker "du er hva du spiser"? Det hadde vært mer i min ånd ... selv om jeg ikke hadde likt å brette meg ut sånn...