Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 12:31   #21
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lov å kose seg litt i julen?

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Jeg har heller ikke tenkt til å være fanatisk i julen, men samtidig så har jeg ikke lyst til å dra på meg noen av de kiloene jeg endelig har blitt kvitt.

Er nok litt heldig, kaker og søtt har aldri helt vært min greie, og har normalt sett ikke spist så mye av det. Det jeg kommer til å savne mest er mammas hjemmelagde havrekjeks, og brente mandler, har sagt at jeg ikke vil ha bokser med det i år

Tror jeg satser på en avslappet tilnærming til dette, og håper at det skal gå greit å holde seg unna de værste fellene.
Grensen går et sted da, jeg må ha riskremen min
Har en plan om å lage den semimoderert, med grøt kokt på fløte og vann, krem med riktig søtning, og rød saus av kun bringebær most med stavmikser. Så får jeg heller bli enig med meg selv om at den lille mengden med riskorn er greit

Tror jammen meg jeg har en plan for julen jeg

Brente mandler kan du lage med tagatose, og havrekjeks kan du lage med nøtter istedet f.eks.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat