Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 20:04   #2340
Salladwife
Juniormedlem

Salladwife sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Salladwife er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Streber, så gøy å vite at det er andre som holder på med Eurodiett nå.

Vet ikke om jeg føler meg så flink altså, skammer meg for å ha gått opp de 35 kiloene og for ikke å ha vært motivert nok til å ta tak før jeg gikk alle sammen opp igjen

Jeg har hatt nokså mange utskeielser andre juler, så det spiller ingen rolle. Skal spise kjøtt, saus og grønnsaker på julaften, muligens litt karamellpudding (vi snakker en teskje,) for å få smaken, men jeg gidder ikke å ramle ut av ketose for det er et helvete å komme seg tilbake og det kan ta sin tid før jeg får ork til å begynne igjen. Men det er jo småtrist for en som elsker julebrus og marsipan og god mat å 'ofre' jula da. På den annen side er det vel en grunn til at jeg har gått opp de kiloene... Hm, en link der altså Og jeg skal til Thailand i februar så det er også motiverende.

Hvis du går ned så lite i fase en, hva skyldes det? Drikker du nok? Vet du at du er i ketose? Har du få kilo å ta av? Har aldri hørt om noen som ikke går ned så det suser i fase en. Men etter de første kiloene de første dagene (som er mest væske,) så er det vel stort sett vanlig å gå ned 750 gram til 1.5 kg i uken, men det synes jeg er fantastisk! Hu hei hvor det går

Salladwife er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose - raskeste veien ned! Svar med sitat