Tråd: Failure
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-05, 18:20   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Denne er litt morsom...

Hehe, man behøver ikke skynde seg, den har vært sånn iallefall 2-3 år og har ikke blitt tatt bort enda. Den ligger inne med "miserable failure" også ! Denne her lå inne før under "weapons of mass destruction" - men er fjernet .... den så slik ut (klikk på linken) Weapons of Mass Destruction.

Men prøv "french military victories" ...

Det er flere av dem, men jeg kan søren meg ikke huske hva søkeordene var.....

Det er ikke google som lager dem , det er bloggere/geeker som hotlinker sider til søkeordene. Og når mange søker kommer siden opp som "mest søkt" - dette plukkes opp av googlesystemet som automatisk legger siden på topp. Legger du inn "miserable failure" og søker på vanlig måte kommer også Bush opp !! Dess fler som søker på de ordene, dess oftere kommer siden opp og dess lenger blir den liggende !!

Ganske kult !!