Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 22:04   #31
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Dere som har mistet mye hår ...

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Tenkte jeg skulle oppdatere denne... Vitaminer hjalp ikke i det hele tatt på håravfallet Nå har jeg kjøpt Nisim. Jeg har brukt det noen dager, men det ser ikke ut til å hjelpe noe enda....

Nei, jeg syns faktisk ikke Nisimproduktene hjelper i det hele tatt....men nå har jeg mistet så mye hår at jeg vel ikke har mer igjen å miste så nå har det avtatt betydelig (annet enn hver gang jeg vasker håret- med Nisimshampoo)

Jeg har fått langt høyere jern og B12 nivå og tillegger håravfalls-stoppen og mye sterkere negler til det....
Hadde jeg bare fått jerntabletter som virker på meg for leeeeenge siden
Men jeg visste ikke at jeg lå så lavt på disse allerede før jeg begynte på Lavkarbo...
Skulle ha tatt tester før jeg begynte...Før i sommer har jeg ikke vært til doktor siden 2004.....

Det glemte jeg å si...har fått masse nye hårspirer....tigger de nærmest om å bli værende og vokse seg store og sterke i rekordfart samt ta med seg alle naboene sine opp i lyset og luften så jeg får det tykke fine håret mitt tilbake.....
Er bare så dumt at jeg tydligvis er av de 20% som reagerer på påkjenninger med å miste håret, så er redd for at det skal skje igjen

Sist redigert av Bestemamma : 15-12-11 kl 22:10.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat