Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 22:20   #104
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

Jeg sliter også etter julebordet på lørdag Har komt ned 1 kg, men den siste sitter godt, men så kom tanta og, så hun bidrar vel også.... og jeg er heller ikke kommet i ketose igjen

Lykke til Albatross!! Jeg har spist noen gulrøtter i det siste, tror det er hovedårsaken til at jeg selv ikke er kommet i ketose igjen... Jeg hadde ALDRI trodd at noen gulrøtter skulle ødelegge for meg.. hehe. Du får hilse tanta da, hehe... (trodde først du snakket om at du fikk besøk av din tante... )