Tråd: Failure
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-05, 19:01   #9
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Denne er litt morsom...

Opprinnelig lagt inn av Iset

Men kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke har hatt "jeg prøver lykken"-knappen tidligere? For jeg er visst den eneste i universet som ikke hadde den, føler jeg. Skjønner ingenting jeg.

'

kan ikke egnetlig svare deg fordi jeg alltid har hatt den, men det finnes mange versjoner av google, på mange forskjellige språk, og den kan jo tilpasses litt sån som du selv vil ha den. og den kan brukes gjennom andre sider.

Derfor kan det være instillingene sån som du hadde den var uten den, eller at den var litt mer gjemt da.

og at når du trykka på den gjennom denne sidne fikk litt andre innstillinger,

eller at du rett og slett ikke har lagt merke til den fordi du ikke viste at den fantes. det er jo ikke egnetlig en nyttig funksjon..

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat