Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her. Hei hei og velkommen! Det er dessverre ikke særlig liv i denne tråden for tiden, men kanskje du kan hjelpe til å rette litt på det! Forstår godt at veien virker lang og tung, men vet du? Jeg har nesten gått hele den veien du har foran deg og det har vært en vei som har gått fort! Jeg følger deg gjerne på veien, så skriv! Ønsker deg masse lykke til!
Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.
Hei hei og velkommen! Det er dessverre ikke særlig liv i denne tråden for tiden, men kanskje du kan hjelpe til å rette litt på det! Forstår godt at veien virker lang og tung, men vet du? Jeg har nesten gått hele den veien du har foran deg og det har vært en vei som har gått fort! Jeg følger deg gjerne på veien, så skriv! Ønsker deg masse lykke til!
Takk for det!! La merke til det var litt daffe tilstander her... men håpte at kanskje 1 eller 2 hang med hvertfall Den føles vel ekstra lang siden jeg har kjempa mange år med overvekten, og ingenting har klart å rikke vekten før nå Mer er godt å se andre har tråkke stien for meg Det jeg sliter med nå er å komme meg i ketose igjen etter lørdagens utskeielse.... jeg fatter ikke hva som skjer, og det blir jeg skikkelig demotivert av men men..... er vel kroppen som streiker igjen... jeg er jo insulinresistent , så kampen er jo konstant...