Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-11, 17:09   #2343
Salladwife
Juniormedlem

Salladwife sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Salladwife er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Lille 34 og takk for det. Du har jo virkelig fantastiske resultater. Det er jo det som er så kult med Eurodiett, det funker!!! Mannen min har kanskje 3 kg for mye og vil gjerne begynne, he,he!! (As if!) Jeg er sur for at jeg ikke klarte å begynne før i desember altså, men av en eller annen grunn tenkte jeg ikke på ED som et alternativ igjen, før jeg husket at det er jo det eneste som har funket...

@Streber: Når du har så 'lite' igjen, blir kroppen mer gjerrig og går oftere inn i platåfaser som varer en stund. Den er ikke keen på å gi fra seg de siste kiloene. Det er i alle fall min erfaring fra forrige gang. Jeg gikk ned fra 106 kg til 71 kg ved hjelp av ED og lavkarbo + intens trening, men jeg stod på som et helvete på slutten for å komme ned altså. Skulle gifte meg og skulle på død og liv inn i brudekjolen som endte opp med å bli for stor etter hardkjør de to siste ukene...

Det er bare å ikke gi seg. Jeg tror jeg husker at jeg gjorde alt riktig og hadde et platå som varte i 6-7 uker sist og holdt på å grine da vekta ikke rikket seg, men plutselig raste det av 4-6 kilo til. Men man må være utrolig mye flinkere på slutten enn på begynnelsen synes jeg. Jeg spiser noen proteinmåltider innimellom på ED kuren altså. Noen dager er shakene liksom ikke nok, så jeg varierer vel mellom fase en og fase to tenker jeg. Går ned sånn ca. 1.2 i uken nå. Jeg prøver å la vær å veie meg mer enn en gang i uken på en fast dag, siden jeg blir så lei meg dersom jeg ikke går ned på 2-3 dager. Kanskje hver 14. dag hadde vært ok også. Så lenge man kjenner på kroppen at det går riktig vei er jo ikke vekta sååå viktig.

Handlet noen nye klesplagg på nettet i dag som belønning for de første 6-7 kiloene mine. Skal gjøre det fremover også, må ha annen belønning enn mat kjenner jeg Lykke til til alle der ute, håper jula går bra for oss!

Salladwife er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose - raskeste veien ned! Svar med sitat