Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-11, 23:29   #111
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg ...

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Grattis

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Har akkurat lest gjennom tråden, gratulerer for å ha kommet deg gjennom kneika, Marella! Synes du virker mye sterkere enn du av og til gir uttrykk for

er så glad for at du likevel holdt ut da det gikk gale veien, for hadde du virkelig droppet hele planen, så ville det fort blir 10-20 kg opp, og ikke bare et par kg... de har ingen ting å si i det lange løp

Stå på!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Grattis!

Tusen takk dere

@Alynna! Tusen takk, koselig tilbakemelding! Jeg er sterk når jeg ikke er svak, hehe... Men når jeg er svak, klarer jeg ikke å styre meg selv i det heletatt! Men det hjelper veldig med støtte fra dere!!! Grøsser med tanker på at gå opp 10-20 kg igjen! Så glad for at det ikke skjedde. Nå gleder jeg meg til å komme under 100 kg... Lykke til videre dere også!!