Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-05, 10:00   #4
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har de

Skjønner deg så inderlig vel. Jeg tenker hver eneste gang, at neste gang skal jeg ikke bli fristet til å ta den diskusjonen. Men veldig mange vet at jeg har lagt om kostholdet og vil gjerne prate om det. Og da blir vi ofte ikke enige underveis. Jeg blir jo så engasjert når jeg først er i gang.

Har i tillegg en svigermor som er veldig fager (liker ikke ordet feit jeg), og hun skjønner ikke hvorfor. For hun spiser jo ingen ting. Hm. Prøver jo å fortelle at hun spiser feil mat, feil sammensetning og for lite, men det går ikke inn. Har til og med lånt Linbergboka mi, da skjønte hun noe, men har visst glemt det etterpå. Hun spurte legen sin om Lindberg var noe for henne, han rynket brynene og sa at han kunne ikke noe om det, men han trodde ikke det. Og det til en dame med diabetes type 2 lurenede i bakgrunnen (forhøyede blodsukkerverdier) og prøver som viser noe lavt stoffskifte. Agh. At det går an.