Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har de
Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2
Har i tillegg en svigermor som er veldig fager (liker ikke ordet feit jeg), og hun skjønner ikke hvorfor. For hun spiser jo ingen ting. Hm. Prøver jo å fortelle at hun spiser feil mat, feil sammensetning og for lite, men det går ikke inn. Har til og med lånt Linbergboka mi, da skjønte hun noe, men har visst glemt det etterpå. Hun spurte legen sin om Lindberg var noe for henne, han rynket brynene og sa at han kunne ikke noe om det, men han trodde ikke det. Og det til en dame med diabetes type 2 lurenede i bakgrunnen (forhøyede blodsukkerverdier) og prøver som viser noe lavt stoffskifte. Agh. At det går an.
Oj det høres jo akkurat ut som min svigermor!! Hun er også "fager" og spiser nesten ingenting. Hun har lavt stoffskifte også. Legen hennes har faktisk anbefalt Lindberg eller Atkins til henne. :sjokk: Hun lånte alle bøkene mine en periode, men har visst glemt det nå. Mannen hennes (svigerfar) er italiensk, og det går endel i pasta og hjemmelaget italiensk loff. 
Jeg har sagt til henne at hun spiser altfor LITE, hun spiser en skive til frokost, med SYLTETØY!! Så jobber hun i fire timer og spiser en skive med syltetøy når hun kommer hjem. Gjerne lyst brød. 
Så er det middag, og da spiser hun EN liten porsjon. Så spiser hun ikke mer den dagen. 
Det er så irriterende at jeg vet hva hun skal gjøre og prøver å formidle det, men hun hører ikke.