Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 09:30   #20
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Du kan jo be om å ha din mat for deg selv.

Det får jeg meg ikke helt til å gjøre. Det blir jo todelt - fint om andre erfarer at lavkarboalternativer smaker godt, men vær så snill å la det bli igjen litt til meg, liksom? Ikke helt lett når de skal bo hos oss i flere dager.

Og ja - jeg har som mål å holde meg stabil gjennom jul og nyttår. Kjenner det verker litt å skrive det for vet det kommer utfordringer, men fy så kjedelig å gå et steg frem for så å ta to tilbake i løpet av kort tid.. Veier for tiden alt mulig på 58-tallet.
Sånn - nå har jeg visst forpliktet meg.. Kjenner jeg skal jobbe litt med motivasjon her. Og det er bra! Bevisstgjøring trenger jeg.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat