Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-05, 12:22   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har det!!

Jeg ble spurt om jeg fulgte Atkins - jeg satt ved siden av flere som diskuterte. Selvfølgelig ukeblad/avis versjonen uten grønnsaker og bare fett & bacpon etc. Jeg svarte dem at ja, det var jeg, - men ikke den typen Atkins dere snakker om. Den har jeg bare lest om i aviser og hørt diskutert. I mine bøker står det ikke noe om å kutte grønnsaker, snarere tvert i mot. I in Atkins versjon er det viktig med en balansert diett, med BÅDE fett, porteiner og masse grønnsaker...... Jeg la til at jeg aldri uttaler meg skråsikkert om noe uten å vite hva jeg snakket om. Og for meg er ikke en avisartikkel nok.... noe deres diskusjon var tydelig bevis på.

Det ble litt stille på den andre siden av bordet

Så spurte jeg om hva som var så sunt med poteter, hvitt raffinert mel, pasta og ris - i tilfelle HVA de innehold som var så sunt og som jeg ikke kunne få i meg på andre måter. Også spurte jeg om de syns jeg så syk og elendig ut - siden jeg har gått på denne kosten i så mange år burde jeg jo ha vært død nå....

Da ble det enda stillere......