Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-11, 13:02   #9
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Godt skrevet om smørkrisa

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det du kan gjøre er å finne en bonde og kjøpe melk direkte. Jeg skulle gjerne ... Har en stygg mistanke om at jeg tåler melk som ikke er homogenisert/pasturisert bedre.

Jeg får røde prikker i fjeset om jeg drikker for mye melk eller spiser for mye søtmelksprodukter. En sommer var Lille Gubben og jeg på ridetur i fjellet, red fra seter til seter i 3 dager - og alt vi fikk servert omtrent var jo ymse sorter melkemat! Men dette var laget av melk fra kuene på setra så den var ikke "ødelagt" fra meieriet. Og jeg bestemte meg for å gjøre et eksperiment og kjørte i meg alt jeg kunne av melk, prim, oster og alskens melkeprodukter tre dager til ende. Og hadde ferskenhud!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat