Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-11, 15:01   #18
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kommer til å skje om jeg tar ketolyse-ferie en uke?

Jeg har lest at dersom man kutter ut kornvarer over en lengre periode, så blir kroppens evne til å bryte ned kornet dårligere - mener å huske at det har noe med at produksjonen av visse enzymer går tilbake siden ikke behovet er der. Derfor man blir dårlig av å spise melmat etter et lengre opphold. Selv skal jeg hoppe over brød og de verste hvetemelkakene, og heller kose meg litt ekstra med litt riskrem, mørk sjokolade osv. Etter litt eksperimenter har jeg funnet ut at kroppen min tåler sukker ganske godt, men altså ikke mel. Blodsukkerbelastning får du uansett hva du velger å spise av høyglykemisk mat, men du slipper kanskje unna magebesvær og slikt om du begrenser inntak av korn I jula gjelder det å spise seg så stappa på all ja-maten at nei-maten ikke frister mer

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat