Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-11, 21:44   #3
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Ny lavkarbouttalelse...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

tror ikke det er EN eneste her inne som drikker ribbefettet, stekefettet eller spiser smør med spiseskje....

Nei, men med teskje. Toåringen min, altså: Smør med teskje. Hun kan drikke fløte og spise seterrømme også.

Tilbake til artikkelen i VG: Jeg kaller det heretter tabloidkarbo, en gjennomført misforståelse om at lavkarbo betyr å drikke baconfett og skygge unna grønnsaker.

Jeg tror de fleste på lavkarbo spiser MYE grønnsaker. Det gjør iallfall vi.

Eneste problemet må være nettopp dem som tar lavkarbo"råd" fra VG og tror det skal være sånn, men da er det logisk sett mer naturlig at VG får kritikk for feilinformasjon enn at lavkarboen får skylda.

Resten av den artikkelen var også rimelig tullete: En svensk professor som mente man ble lat, deprimert og at hjernen vokste saktere på lavkarbo. Jeg merker ingenting til dette, jeg tror sant å si at det er det omvendte som gjelder, iallfall i mange tilfeller, og helt sikkert for meg, og det er det som teller mest for min del. Synd hvis noen blir skremt av slike artikler som denne.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat