Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 16:35   #1
lizliz
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
lizliz er ny på veien

Du spiser ikke variert!

Her er den komentaren jeg har har fått mest i julen så langt. Jeg spiser visst nok ikke variert så lenge jeg ikke spiser karbohydrater.. jeg fortsår ikke helt denne påstanden.. hva er det i karbohydratene jeg ikke får i meg som er såå viktig? min mor sier jeg ikke får i meg alt det sunne som kommer med grove korn sorter.. min søster sier jeg komer til å dø ung og hjernen min slutter å fungere. alt jeg gjør blir galt fordi jeg går lavkarbo. jeg vet de er bekymret men jeg blir veldig såret av alt dette.. får hele tiden prakket på meg at jeg er så vanvittig slem med kroppen min og at jeg ikke spiser variert.. why? fordi jeg ikke spiser potet, gulrot,kålrabi og ikke spiser bønner og grove kort sorter??? dette kan da ikke være livs viktig??

jeg har en søster som er super opptatt av kosthold, vil kanskje kalle hun ortoreksisk ( mulig det er feil stavet) og hun er umulig å diskutere med... vet ikke hva jeg skal si lenger jeg altså, jeg blir bare utrolig frustert og såret og familien skjønner det ikke samme hvor mye jeg forteller dem at dette er mitt valg og at jeg trives med det.. gjentatte stikk under beltestedet blir ekstremt slitsomt og frustrerende!

har i tillegg begynt å miste håret, flotte greier. Enda et påskudd for familien til å påpeke at mitt valg er galt!

lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat