Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 17:03   #3
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: du spiser ikke variert!

Det er vanskelig med slike kommentarer. Synd at så mange føler de har rett til å kommentere i hytt og pine. Gjerne uten så mye kunnskap.

Ser du har vært medlem siden august, og regner med at du kanskje begynte på ketolyse da? Du har jo mistet mange kilo også Gratulerer.
Det er ikke uvanlig ved kostomlegging/slanking/ andre stresssituasjoner for kroppen at noen mister en del hår. Det har med at flere hårsekker går i hvilefase samtidig. Du finner en del informasjon om telogent effluvium - både på forumet og på nettet. Det er forbigående, og mange opplever å få finere og mere hår etterhvert.

Her er det mye informasjon om korn, som kan gjøre at flere mister troen på viktigheten av brød. Kanskje du får noen argumenter å svare med? Jeg synes det burde være mulig å be de lese litt, og så vurdere om de fremdeles tror det er farlig.

Jeg er ikke redd for hjerne/alder i forhold til et lavkarbokosthold. Barry Groves bl.a. ser ut til å klare seg bra etter over 50 år. Lutz levde til å bli en gammel mann - 97 år, og jeg har lest intervju med ham som tydet på god mental kapasitet da han var blitt eldre også

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat