Sv: Desemberutfordringen
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Ja, godt spørsmål, en som er for opptatt av trening??? Er vel noe man sier uten å tenke så mye over betydningen...
Fikk x-box spill med Jillian Michaels til sånn motion sensor til jul. Testet nå, men tror jeg svetter mest over å skjønne hele systemet foreløpig. Er ingen datanerd eller spill.... heller, hvis jeg kan fortsette terminologien
26.des: Hviledag i dag. Beina trengte det. Slyngetreningen i går kjennes godt og det betyr jeg har trent bra.
Treningsfrik er en som er for opptatt av trening? Hørtes akkurat like beskrivende ut som kostholdsfrik. En som er for opptatt av hva hun døtter i seg.
Jaja, da er jeg begge deler. Veldig opptatt av trening og veldig opptatt av kosthold. Tenk da på Lindermor da! Hun er iallefall en fanatisk treningsfrik med over 3000 treningminutter pr mnd. Det er altså mer enn de fleste eliteutøvere det.... Hehehe, men jeg tror nok hun ser på det som veldig positivt.
Skal innrømme at ordet treningsfrik og kostholdsfrik nok er mer negativt ladet for meg enn positivt ladet....sånn på generelt grunnlag....men her inne er det jo bare bra!
|