Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-11, 08:23   #1
Lilli82
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: telemark
Alder: 42
Lilli82 er på en erverdig vei

Ufattelige magekramper!?

Hei..

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men jeg prøver her.. Jeg er helt desperat her, og håper noen kan hjelpe meg... Jeg har gått på lavkarbi i 5 uker nå, og det har gått fint.. I julen har jeg jo spist litt ribbe, medisterkaker, saus og slike ting.. 1 juledag tok jeg 2 glass rødvin.. Og om natta våknet jeg med noen helt jævlige(for å si det mildt) magesmerter, og sykt oppblåst.. Jeg satt på do i 3 timer, men det skjedde fint lite.. Krampene var så intense at jeg trodde virkelig jeg skulle dø!! Dagen etter var det bedre, men fremdeles veldig oppblåst.. Men da jeg la meg igjen i går kveld, så kom det igjen, helt grusomme smerter.. Jeg tok noen smertestillende, og etter ca 2 timer så ga det seg.. Våknet i dag, og magen er kjempeoppblåst, smertene er bedre, men det er ikke bra!! Hva kan dette være?? Kan jeg ha spist for mye, og tarmen ikke kan fordøye dette? Kan det være vinen? Setter stooooor pris på svar...

Lilli82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og diabetes type1 Svar med sitat