Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?
Fotoner er lysstråler, og de forsvinner like fort som når du lukker døra og slår av lyset. De lagres ikke i salt på noen måte.
Har du noensinne klart å lagre lys på glasskrukke?
Beklager om jeg virker nedlatende eller noe slikt, det er virkelig ikke meningen. Jeg vil alle her på forumet vel, og jeg ønsker at de som kjøper salt, vet hva de kjøper, og forstår hvordan ting henger sammen Påstandene om saltet er så hårreisende, at jeg bare kjenner jeg blir provosert. Frustrasjonen min er rettet mot disse kvakksalverne. Jeg prøver bare å påpeke hvor dumt dette med at energien som fordampet havvannet, liksom blir igjen. Det er det motsatte som skjer om sollys lager saltkrystaller av saltvann. Energi blir overført til vannet, ved at vannet dampes ut av saltet, og saltet ligger igjen. Energien er nå i vanndampen, også kjent som skyer, tåke o.l. Etterhvert frigjøres energien til atmosfæren i form av varme, når vannet faller ned på jorden igjen i form av regn eller dugg.
Nå skinner det ikke noe sollys på dette saltet da, iom. at det utvinnes fra saltgruver i Pakistan.
Sist redigert av Alynna : 29-12-11 kl 02:02.
|