Opprinnelig lagt inn av Holtappen, her. De blir "harde" når de er kalde ja , men når du tar i dem, vil de sikkert smitte litt over på fingrene, så derfor tenke jeg å ta dem f.eks. i muffinsformer, eller lage passe små, så jeg kan stappe rett i munnen Men det er fantastisk å se hvor godt dette tykner og blir en fast flott masse. De "smelter som smør" når de spises Jeg lot min stå over natten, og nå er den klar til å legges i former (NB går fortere å tykne hvis du setter den i kjøleskapet) Jeg har sprøytepose liggende og tenkte å prøve dette denne gang. Lykke til, og spør om du lurer på noe
Opprinnelig lagt inn av Holtappen, her.
De blir "harde" når de er kalde ja , men når du tar i dem, vil de sikkert smitte litt over på fingrene, så derfor tenke jeg å ta dem f.eks. i muffinsformer, eller lage passe små, så jeg kan stappe rett i munnen Men det er fantastisk å se hvor godt dette tykner og blir en fast flott masse. De "smelter som smør" når de spises Jeg lot min stå over natten, og nå er den klar til å legges i former (NB går fortere å tykne hvis du setter den i kjøleskapet) Jeg har sprøytepose liggende og tenkte å prøve dette denne gang. Lykke til, og spør om du lurer på noe
Da skal jeg prøve å lage disse en dag. Høres godt ut. Skal prøve med sprøytepose, så blir de jo fine i fasongen også