Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-11, 21:11   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: 4åringen sulten etter måltider. Erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

JEg syns ikke barn skal spise lavkarbo jeg!

Mer proteiner, grovere brød og mer frukt og grønnsaker, kanskje det er løsningen.... Ren og god og hjemmelaget mat er tingen.


Får vondt inni meg når jeg leser om foreldre som setter barna sine på lavkarbo..

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

JEg syns ikke man skal telle verken karber eller kalorier til barn, men heller forkusere på å gi dem god, sunn mat de kan vokse og bli sunne og sterke av. Ren, god og næringsrik mat med en fin balanse mellom karbohydrater og proteiner.

Ja... Men hvordan vurderer du denne balansen i det daglige? Har du det i fingrene?
Kan du presisere denne balansen?

Vi som har lavkarbo i fingrene klarer fint å finne frem til 150 karber med GOD mat.

Så kanskje det da kan hende at den maten du gir DINE barn ER lavkarbo?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat